masterminis.net - where we learn to be a better painter!

Monday, September 3, 2012

100th subscriber winner determined...

Ladies and Gentlemen, we have a winner!

That is the good news. The bad news is that it is 2 am in the morning and after two nights with almost no sleep I am to tired to make an appropriately fancy post ;) I can hardly hit the right keys to write this here ;) 

I shall disclose the winner's name as soon as I get up again, some time later this morning - so stay tuned! I hope the suspense caused by the intense levels of anticipation is not negatively impacting the flow of your day... :P

Good night - until later!



Meine Damen und Herren, wir haben einen Gewinner! 

Das ist die gute Nachricht. Die schlechte ist, dass es jetzt 2 Uhr morgens ist und ich nach zwei Tagen fast ohne Schlaf zu müde bin einen angemessen aufwendigen Post zu machen ;) Ich treffe kaum die richtigen Tasten, um das hier zu tippen ;) 

Ich werde den Gewinner bekanntgeben, sobald ich wieder aufwache - irgendwann später heute morgen - also dranbleiben! Ich hoffe, dass die Spannung die durch die intensive Erwartungshaltung hervorgerufen wird, den Fluss eures Tages nicht zu sehr beeinträchtigt :P

Gute Nacht - und bis gleich!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...